搜尋記錄

學結他? 應該學邊款結他?

好多時都會聽到人講:「我想學結他!」,但其實結他有邊幾款?邊幾款比較啱你?

結他Guitar一詞只係個大類,實際上亦都分為古典結他classical guitar、民謠結他acoustic guitar、電子結他electric guitar、夏威夷小結他ukulele。
MC Music會透過了解客戶喜好、年紀、對音樂嘅認識、學習結他目標及期望去介紹適合你嘅結他課程。
而最多人選擇第一次學嘅就係民謠結他acoustic guitar,民謠結他開頭我哋都會彈奏旋律,練習手指俗稱「爬格仔」,之後老師亦都會加入和弦chord伴奏訓練,學員可以學會用民謠結他自彈自唱…

至於比較喜歡搖滾、重金屬等風格嘅朋友,就一定要選擇電結他課程,電結他會加入更多效果Effect 令電他音色改變,上課時導師會比學員一邊播住喜歡嘅歌曲,一邊彈奏電結他Solo,融合歌曲內!

以上所有嘅結他類型,其實都有專門嘅考試課程。主流考試課程包括Rockschool及Trinity Rock&pop。

MC Music 2019年更加與英國Trinity Rock&pop合作推廣考試及文化,成為香港考試報名處及考試場。MC Music美斯音樂學院嘅課程更加按照國際考試修訂,保送國際文憑考試,讓你嘅結他課程更受國際認可。

學結他!首選MC Music!

 

我們使用 Cookies

我們使用 Cookies 等工具來啟用我們網站上的基本服務和功能,並收集有關訪問者如何與我們的網站、產品和服務互動的數據。單擊接受即表示您同意我們使用這些工具進行廣告、分析和支持。